آخرین اخبار
کد مطلب: 125293
نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي مطرح کرد
بي‌توجهي دولت به مناطق محروم/مشکلات مردم چهارمحال و بختياري به گوش دولتمردان نمي‌رسد
تاریخ انتشار : 1396/07/30 10:13:32
نمایش : 1755
نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي گفت: متأسفانه رئيس‌ جمهور و مسؤولان دولت يازدهم توجهي به مناطق محروم چهارمحال و بختياري نداشتند و دولت بايد اين نگاه را اصلاح کند و به مناطق محروم توجه کند.

به گزارش خبرنگار سلام لردگان، به نقل از  فارس، نشست هم‌انديشي سازمان‌هاي مردم‌نهاد و هيأت‌هاي ورزشي چهارمحال و بختياري با حضور وزير ورزش و جوانان، معاون ساماندهي امور جوانان و جمعي از مسؤولان استاني و شهرستاني در استانداري چهارمحال و بختياري تشکيل شد.

سرانه فضاهاي ورزشي در چهارمحال و بختياري فرسوده شده است

علي کاظمي در اين نشست با اشاره به اينکه اگر مي‌خواهيم ورزش در کشور ما متحول شود، نيازمند تعامل با مجلس هستيم، اظهار کرد: امسال با تعامل با مجلس شوراي اسلامي حدود يک هزار و 400 ميليارد ريال به ورزش کمک شده است و اگر لايحه تشکيل سازمان ملي جوانان در سه لايحه به مجلس شوراي اسلامي ابلاغ مي‌شد، مجلس مي‌توانست در تفکيک سازمان ملي جوانان زودتر اقدام کند.

وي با بيان اينکه ورزش در چهارمحال و بختياري داراي يک زخم کهنه است، عنوان کرد: در گذشته شهرستان‌هاي اين استان قطب ورزشي بودند، اما در اثر بي‌توجهي مسؤولان ورزش، استان داراي مشکلات بسياري است و با يک مسکن موقتي نمي‌توان اين مشکلات را حل کرد.

نماينده مردم فارسان، کيار، اردل و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه سرانه فضاهاي ورزشي در چهارمحال و بختياري فرسوده شده است، خاطرنشان کرد: اگر در مرکز استان ما بخواهيم يک مسابقه رسمي ورزشي مانند فوتبال را برگزار کنيم، زمين چمن مناسب نداريم.

کاظمي اضافه کرد: اگر مي‌خواهيم مشکل ورزش را در چهارمحال و بختياري به‌صورت اصولي حل کنيم، نيازمند ياري مسؤولان هستيم و باتوجه به اينکه ظرفيت‌ها و استعدادهاي ورزشي بسياري در استان وجود دارد، نيازمند حمايت همه‌جانبه هستيم و بايد با چاره‌انديشي يک درمان قطعي براي حل مشکل ورزش استان پيدا کنيم.

مسؤولان دولت يازدهم توجهي به چهارمحال و بختياري نداشتند/ دولتمردان پاسخ‌گوي گلايه‌هاي مردم لردگان باشند

محمد خالدي در ادامه اين نشست هم‌انديشي با اشاره به اينکه چهارمحال و بختياري داراي يک محروميت تاريخي است، اظهار کرد: تا زماني‌که شکاف در بين استان‌هاي کشور وجود دارد، بايد شاهد محروميت در استان‌هاي کمتر برخوردار باشيم.

وي ادامه داد: سرانه ورزشي در شهرستان لردگان 13 سانتي متر است و اين شايسته مردم پرتلاش و شايسته اين شهرستان نيست و مي‌طلبد مسؤولان يک نگاه ويژه به ورزش چهارمحال و بختياري داشته باشند.

نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: مسؤولان دولت نهم و دهم در مناطق محروم حضور پيدا مي‌کردند، اما متأسفانه رئيس‌ جمهور و مسؤولان دولت يازدهم توجهي به مناطق محروم چهارمحال و بختياري نداشتند و دولت بايد اين نگاه را اصلاح کند و به مناطق محروم توجه کند.

خالدي با بيان اينکه در شهرستان لردگان هيچ نقطه مثبتي براي بيان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: مسؤولان بايد پاسخ‌گوي مردم باشند و مسؤولان اين دولت تاکنون هيچ توجهي به لردگان نکرده‌اند و بايد به گلايه‌هاي مردم توجه کنند.

وي در پايان گفت: ما هيچ مردي در پايتخت نداريم که مشکلات مردم چهارمحال و بختياري را به گوش دولتمردان برساند و بايد فلسفه انقلاب و عدالت به گوش دولتمردان برسد.

بايد به استعدادهاي جوانان در بخش‌هاي مختلف اعتماد کرد/ ترويج ورزش‌هاي همگاني يک امر ضروري است

گودرز اميري در پايان اين نشست، اظهار کرد: ما به‌عنوان مديران استاني وظيفه داريم از سفرهاي دولتمردان به چهارمحال و بختياري دستاورد داشته باشيم.

وي ادامه داد: من به نيابت از مردم چهارمحال و بختياري آمادگي خود را براي برگزاري مسابقات ملي و بين‌المللي در استان اعلام مي‌دارم، زيرا برگزاري مسابقات بين‌المللي در استان باعث ايجاد انگيزه و هدايت جوانان به‌سوي ورزش‌هاي قهرماني مي‌شود.

سرپرست استانداري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه با پيشرفت تکنولوژي جوانان توانايي مديريت در بخش‌هاي مختلف را دارند، افزود: بايد به استعدادهاي جوانان در بخش‌هاي مختلف اعتماد کرد و به‌طور حتم صدا و سيما با پخش برنامه‌هاي مرتبط مي‌تواند نقش تأثيرگذاري در آموزش جوانان داشته باشد.

وي با اشاره به اينکه ترويج ورزش‌هاي همگاني يک امر ضروري است، گفت: گاهي صرف هزينه براي زيرساخت‌هاي ورزشي به دست فراموشي سپرده مي‌شود و اميدواريم بتوانيم تا پايان سال 97 استاديوم 15 هزار نفري چهارمحال و بختياري را به پايان برسانيم.

انتهاي پيام/68026/م
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس